aboutict

5 nieuwsberichten gevonden
Enterprise Architect - Apeldoorn
6 dagen
Werken bij een maatschappelijk verantwoorde organisatie en tegelijkertijd binnen een van de meest innovatieve IT omgevingen? Dat kan bij Royal Agrifirm Group! Ben jij in staat om samen met jouw collega’s uit de business en IT, de strategie van Agrifirm en ontwikkelingen in de markt te vertalen naar een consistente verzameling van IT Producten en Diensten? Reageer dan op deze vacature. De uitdaging Agrifirm Group is voor haar afdeling Group IT op zoek naar een Enterprise Architect. Het betreft een fulltime functie (40 uur) waarbij je deels vanuit huis werkt en deels vanuit ons hoofdkantoor (één á twee dagen per week) in Apeldoorn, dicht gelegen aan de A50. Als Enterprise Architect ben je verantwoordelijk voor het opzetten van de Enterprise Architectuur binnen Agrifirm en creëer je de randvoorwaarden waarbinnen de verschillende architecten hun werk doen. Verder ga je de directie, het management van Royal Agrifirm en haar dochterondernemingen ondersteuning bieden bij het neerzetten van een toekomst vaste infrastructuur (processen, data, applicaties en infrastructuur). Jouw verantwoordelijkheden: Je bent verantwoordelijke voor het opzetten en implementeren van de Enterprise Architectuur binnen Agrifirm; Je zorgt voor kaders, randvoorwaarden en richtlijnen ten behoeve van de Agrifirm Business Proces Organisatie en de architecten binnen Agrifirm Group IT; Samen met de Solution Architecten, Business Process Leads en de Data Governor zorg je dat er doelarchitecturen en roadmaps zijn voor processen, data, applicaties en infrastructuur; Je adviseert en zorgt voor draagvlak bij Business Stakeholders (tot en met CEO en CFO niveau) met betrekking tot (Enterprise) architectuur gerelateerde vraagstukken; Je zorgt dat de architecturen van de verschillende domeinen (Digital, Business Applications en Infrastructuur) naadloos aansluiten aan elkaar; Je voert architectuurbeoordelingen uit op projecten, programma’s en wijzigingen om te zorgen dat deze in overeenstemming zijn met de gewenste architectuur en of de architectuur standaarden worden gevolg; Je zorgt voor naleving van de Architectuur Principes en Golden Rules; Je draagt bij aan het verbeteren en vereenvoudigen van het Agrifirm IT landschap, waarbij je rekening houdt van met de behoefte vanuit de Business en de IT doelstellingen; Je bent op de hoogte van de nieuwste technologische ontwikkelingen en vertaalt deze naar lange termijn Plannen. De Enterprise Architect rapporteert aan de Group IT Director. Wat staat er op jouw cv? Een afgeronde Bachelor of Master opleiding richting Informatica of vergelijkbaar; SAP ervaring is een ‘must have’, 5-10 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur binnen een internationale omgeving; Aantoonbare technische kennis en ervaring met Architectuur Frameworks en Best Practices (TOGAF); Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is een must (mondeling en schriftelijk); Bereidheid om een aantal keer per jaar, voor een paar dagen tot een week, naar het buitenland te reizen. Dit ben jij! Jij bent stressbestendig en werkt het liefst in een dynamische omgeving. Verder beschik je over: Zorg je voor draagvlak bij je collega’s voor de nieuwe oplossingen die jij aandraagt; Ben je in staat om zowel op operationeel als op directie niveau te acteren; Kun je (technisch) complexe thema’s eenvoudig uitleggen aan een niet technisch publiek; Volg je (nieuwe) ontwikkelingen in de markt en vertaald deze naar de eigen organisatie; Ben je proactief, resultaatgericht, gestructureerd, communicatief vaardig en klantgericht; Ben je een teamplayer die goed kan samenwerken met collega’s en interne klanten; Onderscheidt je je door vernieuwend, creatief en analytisch te werken. Ons aanbod Een uitdagende fulltime functie (40 uur) binnen een enthousiast en betrokken team waar samenwerking en resultaat centraal staan. Verder biedt Agrifirm: Een goed salaris; Circa 36 vrije dagen (ca. 23 vakantiedagen & 13 ATV o.b.v. fulltime); Laptop & Iphone; Goede secundaire arbeidsvoorwaarden; Uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden via onze Agrifirm Academy Royal Agrifirm De visie van Royal Agrifirm is om elke dag te werken aan een verantwoorde voedselketen voor toekomstige generaties. Wil jij hier een bijdrage aanleveren, dan ligt er een mooie carrière voor je in het verschiet bij Agrifirm! Solliciteren kan via de sollicitatiebutton. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Sela Ford, Corporate Recruiter op 06 – 13 18 49 76. Een (online) assessment maakt onderdeel uit van de procedure Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Cv's die door wervingsbureaus worden ingediend bij Agrifirm via e-mail, internet of rechtstreeks zonder een geldige schriftelijke overeenkomst worden beschouwd als eigendom van Agrifirm. Er worden geen kosten betaald indien de betreffende kandidaat wordt aangenomen door Agrifirm.
Group Leader R&D Product Development - Eindhoven
6 dagen
Job Description Are you ready to join the world of automation and material handling solutions? And are you experienced in managing and developing a team of technical professionals in a dynamic, international and market-leading environment? If yes, we are looking forward to meet you and welcome you to be part of our vision to be the worldwide leader in sustainable automated logistic solutions! We are looking for a group leader who enjoys leading and building a high performing, multidisciplinary team and also wants to play a role in our transition to an agile way of working in order to deliver high quality mechatronic products! Your Department You will be part of our Technology department where no two days are the same. We maintain and improve our current products and develop new solutions by working closely with engineering, supply chain and service, all driven by our customer needs. Our activities are based all over the world and each project is different. These projects improve the business of our external customers within the Airports, Parcel, and Warehousing markets with our scalable products like conveyors, sorters, work cells and/or storage solutions. Every one of our talented R&D engineers are committed to solving the next challenge, and enhancing Vanderlande’s competitive position. Your Responsibilities As group Leader you manage a team with a multidisciplinary background, for example mechanical, electrical, PLC, system designers, integration etc. You will lead this group as line manager in which you facilitate their growth, agile way of working and product development related activities. In parallel, you will also steer towards and safeguard standardization, process adherence and process optimization. In this role, you will work closely together within a global management team to ensure the right people and competences are available for the right projects to be successful. As an enthusiastic, result driven and natural team leader, you will: Be employee focused to nurture them so that they are equipped to be at their best and happiest, Play a vital role in maintaining our vibrant people culture based on customer centricity, trust, feed forward, continuous learning and fun, Act as people lead to create, facilitate, coach and motivate the people in their personal and job profession development opportunities, Manage 15+ employees, including hiring and onboarding new team members, drive performance incl. appraisals and coordinate people operations, Work together with product owners, scrum masters and agile coaches in order to implement and improve the agile way of working within the department. Your qualifications and skills Within our dynamic project environment, you feel energized by connecting and motivating people to bring out the best in them, Proven experience in hands on people operations and using excellent communication by leading (international) teams of technical specialists, You get shiny eyes as soon as you experience and talk about our products, You are a smart self-starter with a flexible mindset and pro-active spirit, You have a continuous improvement focus and attitude, You enjoy working in a R&D environment within a corporate company, Fluency in written and spoken Dutch and English, You have a Bachelor or Master Degree and a great affinity with technology and have acquired at least 5 years of relevant working experience, Certification or experience as PSM / CSM or PSPO / CSPO in a mechatronic development environment is a plus. Our Offer This challenging position offers the chance to contribute to the growth and profitability of Vanderlande Industries, a company which is already years in a row chosen as “Top employer” in the Netherlands. We offer a fulltime position in an informal, professional work and technical innovative environment with a lot of possibilities to develop yourself. Besides your salary, we offer you the following: 27 holidays & 13 ADV days (based on fulltime) Flexible working hours Training possibilities Travel compensation Collective Pension and insurance Our company Vanderlande is the global leader for value-added logistic process automation at airports and in the parcel market, as well as a leading supplier of process automation solutions for warehouses. In this world of technology, we believe in people – especially those who are totally dedicated, customer-driven and keen to continue learning throughout their career. This is embraced by our Vanderlande Academy and International Talent Development programmes, with over 800 courses conducted every year. The focus is on freedom while being trusted to deliver, and this is one of the reasons why we received the highest rating of three stars in the Best Employer survey (The Netherlands). If you’re ambitious and take your long-term career seriously, then please contact us to explore this global opportunity to join a company at the top of its game. For more information or to apply for this challenging position, please visit careers.vanderlande.com Contact If the role of Group Leader R&D Product Development appeals to you, then please apply now by completing the application form, and uploading your CV and covering letter. For more information, please contact Eric Everstijn, Senior Recruiter on +31 (0)413 - 495288. #LI-EE1
Medior Logistieke Applicatie Proces Consultant - Amsterdam
1 maand
Jouw energie Als Logistieke consultant kom je terecht in een dynamische omgeving met een splinternieuw distributiecentrum als stokpaardje en houd je je bezig met de logistieke processen, welke uiteenlopen van het MRP in ECC tot ‘picking’ en ‘packing’ in EWM. De uitdaging voor ons is om de systemen en processen voor inkoop en logistiek op de juiste manier vorm te geven en ‘up and running’ te houden. Digitalisering is het antwoord op de energievraagstukken van de toekomst. Als applicatie proces consultant werk je met jouw team aan de energie van vandaag én morgen: Je gaat processen in onze organisatie inzichtelijk maken en vertaalt businesswensen naar begrijpelijke proces- en/of IT oplossingen; Je draagt zorg voor de ontwikkeling en implementatie van innovaties en verliest hergebruik, best practices en standaardfunctionaliteiten daarbij niet uit het oog; Je stelt user stories op waarbij je energie krijgt van luisteren, visualiseren en analyseren van processen, het in kaart brengen van consequenties van aanpassingen en het bedenken en adviseren van oplossingsrichtingen. De uitkomsten hiervan configureer je vervolgens in de applicatie; Je bent nieuwsgierig ingesteld, stelt vragen en hecht waarde aan eigen verantwoordelijkheid voor de realisatie van nieuwe functionaliteiten; Naast het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten snap en voel je de urgentie van een stabiele applicatie. Je werkt nauw samen met je eigen team en zoekt proactief de samenwerking met andere teams om resultaten te bereiken. Jouw werkgever Wij zijn Alliander, een groep waarin verschillende bedrijven actief zijn waaronder Liander, Qirion en Kenter. Voor miljoenen Nederlanders ontwikkelen én beheren we het energienet. Dat is hard werken, zeker nu de energietransitie in volle gang is. We zijn dan ook blij dat we kunnen rekenen op de kennis en kunde van onze 7.000 vakmensen. Met elkaar bedenken en realiseren we technisch slimme oplossingen die het energienet klaarmaken voor de toekomst. Als applicatie proces consultant werk je zelfstandig en gedreven in een scrumteam waarbij je binnen Alliander een breed scala aan stakeholders bedient. Ondanks de grote zelfstandigheid van het team houd je van intensief samenwerken (binnen maar ook buiten het scrumteam) met daarbij een positief kritische instelling om ons eindproduct van hoogwaardige kwaliteit te maken. Vakmanschap is meesterschap! Naast het scrumteam ben je ook onderdeel van het chapter Customizing & Configuration. Daarin is een chapterlead als ontwikkelcoach beschikbaar om je te coachen in je ontwikkeling op kennis, kunde en competenties. Je bepaalt zelf het aantal contactmomenten afhankelijk van je eigen ontwikkelbehoefte om te reflecteren, feedback te geven en te ontvangen, energie te krijgen en te behouden en mooie ontwikkelkeuzes te maken. Daarmee heb je altijd een sparringpartner beschikbaar om je carrière verder vorm te geven door samen kansen te verkennen en je te focussen op je eigen ontwikkeling! Jouw arbeidsvoorwaarden Jij hebt de energie, wij bieden je de ruimte. Ruimte om het beste uit jezelf te halen, daar worden we immers allemaal beter van. Jij, Alliander en vooral onze klanten. En er is meer. Voor deze vacature kun je rekenen op (o.b.v. een 38-urige werkweek): salaris afhankelijk van opleiding en ervaring tussen de € 3.500,- en € 5.000,- bruto per maand, schaal 9. een vast contract na 1 jaar. op fulltime basis een Persoonlijk Budget van 18% van het jaarsalaris. Je kunt dit laten uitbetalen, er extra verlofdagen van kopen of storten in je pensioen. een vergoeding van 70% van het wettelijk minimum loon over de ouderschapsverlofuren. Dit geldt bij het opnemen van ouderschapsverlof na 1 jaar dienstverband. elk jaar 36 uur (4,5 dag) extra spaarverlof. Dit verlof kan je opnemen of maximaal 10 jaar sparen voor bijvoorbeeld een sabbatical. een duurzaam inzetbaarheid budget van € 500,-. Deze kun je inzetten voor bijvoorbeeld loopbaanontwikkeling, een sportabonnement en/of arbo-proof thuiswerkmeubilair. een ABP-pensioen waarvan Alliander 70% betaalt. een vaste eindejaarsuitkering van 5,94%. Alliander biedt veel ruimte en mogelijkheden voor jouw ontwikkeling. Ook werken we samen met de beste opleiders van Nederland. Je kunt kiezen uit een breed aanbod aan trainingen, workshops, opleidingen, studieboeken, webinars en E-learningmodules. een NS Business Card of als je met de auto reist een kilometervergoeding. een bruto bijdrage van € 360 en kortingen bij afname van een aanvullende verzekering als je een collectieve ziektekostenverzekering bij Zilveren Kruis Achmea hebt. een laptop en mobiele telefoon, anders: Bring Your Own Device. Bij Alliander verbaas je je over de fijne arbeidsvoorwaarden. We hebben ze hier voor je op een rij gezet https://werkenbij.alliander.com/arbeidsvoorwaarden. Jouw achtergrond Met jouw energie en ‘hoe kan het wel mindset’ blink je uit als applicatie proces consultant op verdere verbetering in de Alliander digitalisering. Je hebt een passie voor vooruitgang en voelt je verantwoordelijk voor een kwalitatief waardig resultaat. Je bent positief kritisch en bezit goede analytische en communicatieve vaardigheden. Jezelf ontwikkelen is vanzelfsprekend door je bereidwilligheid tot het volgen van trainingen om je kennis op niveau te krijgen. Ook herken je jezelf in onderstaande: Een afgeronde hbo of wo opleiding; 2-5 jaar relevant werkervaring; Kennis van: SAP MM, SAP WM of SAP EWM; Affiniteit met processen, configureren van applicaties en data; In staat om je snel nieuwe kennis eigen te maken; Complexe vraagstukken kunnen vereenvoudigen; Nieuwsgierigheid omzetten in doelgerichte actie; In staat om met veranderingen om te gaan. Jouw actie We hebben ruimte voor jouw energie! Solliciteer op deze vacature! Meer informatie over de selectieprocedure? Contact Astrid van Dijk, Corporate Recruiter, via astrid.van.dijk@alliander.com. Jouw sollicitatieprocedure Alliander screent alle sollicitanten. Hoe die screening er precies uitziet, varieert per vacature. Denk bijvoorbeeld aan een referentiecheck, check van de authenticiteit van identiteitspapieren en diploma's, een integriteitsonderzoek en/of het opvragen van een verklaring omtrent gedrag. Ook kan een assessment deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Recruiter Astrid van Dijk Telefoonnummer: +31 (6) 28064791
Functional Application Manager - Amsterdam
2 maanden
Dit wordt je functie Je beheert en ondersteunt alle applicaties waar jouw team verantwoordelijk voor is, met een focus op MarkLogic. Je kunt omgaan met een sterk gereguleerde, dynamische en complexe IT-omgeving. Je bent pragmatisch, denkt in kansen en wilt dingen gedaan krijgen. Verantwoordelijkheid nemen is voor jou vanzelfsprekend. Je bent intrinsiek gemotiveerd om je T-shaped skills op het gebied van vermogensbeheer te versterken. Als Application Manager DevOps ben je verantwoordelijk voor de volgende zaken: Optreden als tussenpersoon tussen de onderneming en interne en externe leveranciers; Ondersteunen van de eerste- en tweedelijnssupport in het geval van complexe verstoringen en problemen; Beheren van onderhoud, beveiliging, beschikbaarheid, capaciteit, betrouwbaarheid, levensduur, performance, bruikbaarheid en continuïteit; Adviseren over oplossingsgerichte keuzes en bijdragen aan besluitvorming; Interactie met zowel team als eindgebruikers – front office, back office en IT; Deelnemen aan late diensten, herstel van de beschikbaarheid en voldoen aan verzoeken; Ondersteunen van systeem-, integratie- en eindgebruikerstesten en implementatie; Opstellen, onderhouden en verbeteren van relevante documentatie. Dit breng je mee Minimaal een hogere beroepsopleiding in IT of software engineering; Ervaring in technisch en functioneel applicatiemanagement; Kennis van MarkLogic; 5+ jaar ervaring in een financiële of vermogensbeheerorganisatie; Ervaring met AVG en/of MIFID2 is een pre; Uitstekende beheersing van het Engels, zowel mondeling als schriftelijk, minimaal niveau C1; Persoonlijke skills: je kunt jezelf motiveren, bent goed georganiseerd en een teamspeler; Je bent bereid tussen Heerlen en Amsterdam te reizen zodra de coronacrisis achter de rug is; Voor deze functie zoeken we kandidaten die al in Nederland wonen en werken. Hier ga je aan de slag We bieden een salaris van €3.839 - €5.484 op basis van een 40-urige werkweek en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden met speciale aandacht voor flexibiliteit. Voor pensioenuitvoerder APG gaat pensioen over mensen, leven en samenleven. Met zorgvuldig assetmanagement, pensioenadministratie, communicatie en advies wil APG bijdragen aan een goede toekomst, waarin we ons welzijn en onze welvaart eerlijk en duurzaam delen. Voor de huidige en toekomstige generaties. Voor vandaag, morgen en daarna. Meer informatie Neem voor meer informatie over deze functie via mohamed.chaaibi@apg.nl contact op met recruiter Mohamed Chaaibi, die je meer kan vertellen over deze specifieke functie. Zie jij een toekomst bij APG? Solliciteer met een cv en begeleidende brief en laat ons weten wat jou motiveert.
Nederlandse selectie bekend voor FIFA eNations Cup
2 jaar
Dani Hagebeuk en Bob van Uden gaan Nederland vertegenwoordigen bij de FIFA eNations Cup op 13 en 14 april in Londen. Wereldvoetbalbond FIFA organiseert dit WK voor Xbox- en PS4-spelers, waar twintig landen afkomstig uit alle wereldstreken aan meedoen. Dani en Bob kwamen als respectievelijk beste Xbox- en PS4-spelers uit de nationale kwalificatiereeks hiervoor. Per categorie kwamen eerst de 16 beste spelers van ons land online tegen elkaar uit. De vier toppers per device namen het vervolgens tegen elkaar op in het trainingscentrum van de KNVB Campus in Zeist. Hier werd duidelijk wie straks met trots het oranje shirt mogen dragen. Volg AjaxBob95 op Instagram!
Abonneren op aboutict