Nils Adriaans start Tussen de Linies

Creatief mediaman Nils Adriaans richt zijn eigen bureau op, Tussen de Linies genaamd. Daarin bundelt hij alle expertise die hij tot op heden op projectbasis aan klanten aanbood. In de constellatie van een bureau kan meer en grootschaliger opdrachten aan, legt hij aan Emerce uit. “En ik kan Tussen de Linies als merk gaan laden”. Met zijn jarenlange journalistieke en media-ervaring adviseert en begeleidt hij bureaus, productiemaatschappijen, merken en individuen op het gebied van zichtbaarheid, new business, recruitment en pitchverkenning. Adriaans: “In deze snel veranderende tijd is er behoefte aan goede informatie, aan houvast. Ik begeleid bijvoorbeeld graag challengerbureaus die een volgende stap willen maken, maar ook bureaus die willen fuseren of structureel zichtbaarder willen zijn. Want zonder communicatie besta je simpelweg niet meer.” “Daarnaast werk ik als pitchverkenner om merken wegwijs te maken in het versplinterde bureaulandschap.”
emerce
07-07-2025 12:56