HEMA heeft maar liefst vier awards weten te bemachtigen in de categorieën Beste Merk, Beste Merk op TikTok, Beste Community Management en Beste Videoserie tijdens The Best Social Awards.
McDonald’s heeft de titels Beste Inhaker, Beste Influencer Campagne en Beste Merk op Instagram binnengesleept. Truus mag zichzelf voor het tweede jaar op rij Beste Agency noemen.
Bedrijven hebben maar liefst 267 cases ingezonden voor de elfde editie van The Best Social Awards.
Er werden donderdag ook 13 awards in de Audience-categorieën uitgereikt, waarbij onder anderen Pieter Valley en Roxy Dekker in de prijzen vielen.
Alle winnaars in de Business-categorieën van The Best Social Awards:
Beste Agency – Truus
Beste AR/VR-toepassing – GoSpooky x Venom
Beste Campagne – GoSpooky x Zeeman – Basics On Top
Beste Community Management – GoSpooky x HEMA
Beste Copywriting – RTL
Beste Influencer Campagne – TBWA\NEBOKO x McDonald’s – Stuur een Maccie
Beste Inhaker – ACE Blauw Gras x McDonald’s
Beste Innovatie – Videoland x The Brand Father – Mocro Maffia: Kom Je Appen, Ouleh?
Beste Merk – HEMA
Beste Merk op Instagram – McDonald’s (ACE Blauw Gras)
Beste Merk op TikTok – HEMA
Beste Merk op YouTube – Supergaande (De Stroom)
Beste Nieuwkomer – Young Ones Media x FNV
Beste Positive Impact – Abovo Maxlead x Basic-Fit – La pression
Beste Talent – Lisanne Damsma (Schiphol)
Beste Video – Yune x NS – Andy als conducteur
Beste Videoserie – Truus x HEMA – HEMA stagiair Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden. Cookie instellingen
emerce
06-02-2025 23:27