HEMA grote winnaar The Best Social Awards

HEMA heeft maar liefst vier awards weten te bemachtigen in de categorieën Beste Merk, Beste Merk op TikTok, Beste Community Management en Beste Videoserie tijdens The Best Social Awards. McDonald’s heeft de titels Beste Inhaker, Beste Influencer Campagne en Beste Merk op Instagram binnengesleept. Truus mag zichzelf voor het tweede jaar op rij Beste Agency noemen. Bedrijven hebben maar liefst 267 cases ingezonden voor de elfde editie van The Best Social Awards. Er werden donderdag ook 13 awards in de Audience-categorieën uitgereikt, waarbij onder anderen Pieter Valley en Roxy Dekker in de prijzen vielen. Alle winnaars in de Business-categorieën van The Best Social Awards: Beste Agency – Truus Beste AR/VR-toepassing – GoSpooky x Venom Beste Campagne – GoSpooky x Zeeman – Basics On Top Beste Community Management – GoSpooky x HEMA Beste Copywriting – RTL Beste Influencer Campagne – TBWA\NEBOKO x McDonald’s – Stuur een Maccie Beste Inhaker – ACE Blauw Gras x McDonald’s Beste Innovatie – Videoland x The Brand Father – Mocro Maffia: Kom Je Appen, Ouleh? Beste Merk – HEMA Beste Merk op Instagram – McDonald’s (ACE Blauw Gras) Beste Merk op TikTok – HEMA Beste Merk op YouTube – Supergaande (De Stroom) Beste Nieuwkomer – Young Ones Media x FNV Beste Positive Impact – Abovo Maxlead x Basic-Fit – La pression Beste Talent – Lisanne Damsma (Schiphol) Beste Video – Yune x NS – Andy als conducteur Beste Videoserie – Truus x HEMA – HEMA stagiair Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden. Cookie instellingen
emerce
06-02-2025 23:27