Talon, een expert op het gebied van Out of Home (OOH) adverteren, neemt Out of Home Master over, de grootste onafhankelijke OOH-specialist in Nederland.
Out of Home Masters is in 2015 opgericht door Frank Hardenberg, de voormalig Managing Director van Wall Nederland, CBS Outdoor en Exterion Media. Out of Home Masters is uitgegroeid tot een dominante speler op de Nederlandse OOH markt.
Met een omzet van meer dan 26 miljoen euro per jaar levert het bureau innovatieve, data gestuurde campagnes voor gerenommeerde merken en bureaus zoals Havas Media, Talpa Radio & TV, Hunkemöller, Coolblue, Enterprise, Swappie, Flink, Pathé en Tony Chocolonely.
Sue Frogley, Global CEO van Talon: ‘Out of Home Masters is al enkele jaren een gewaardeerde partner in ons internationale netwerk, wat de overname een logische volgende stap maakt. Frank en zijn team hebben een uitzonderlijk bedrijf opgebouwd met een sterke reputatie in het leveren van innovatieve, data gestuurde oplossingen in een van de meest dynamische OOH markten van Europa. Hun expertise en visie sluiten perfect aan bij onze strategie en samen zijn we goed gepositioneerd om nog meer waarde voor onze klanten te creëren en groei te realiseren in de regio.’
Eerder werden Novus Canada en Evolve succesvol geïntegreerd zijn.
Om de continuïteit te waarborgen, blijft het huidige managementteam van Out of Home Masters aan, onder leiding van Frank Hardenberg. Zij zullen de operatie en integratie leiden.
De naam Out of Home Masters blijft op korte termijn behouden, met een later geplande rebranding om op termijn aan te sluiten bij het wereldwijde netwerk van Talon.
emerce
21-01-2025 11:00