Playground, de Amsterdamse creative agency gespecialiseerd in experiential marketing en bekend om opvallende merkactivaties op Nederlandse festivals als Lowlands, Solar en Mysteryland, heeft Steven de Graaf aangesteld als Managing Director.
De Graaf heeft zijn sporen verdiend bij organisaties als Spinnin’ Records en Radio 538. Hier was hij respectievelijk werkzaam als onder andere Commercial Director en Director Global Partnerships & Live, en als Manager Concepts & Events.
De Graaf hield in zijn meest recente functie bij Spinnin’ Records onder andere toezicht op het commerciële team. Hij hielp hier bij het opzetten van wereldwijd relevante 360 Branded Content campagnes met merken als Sony Audio, Heineken, Call of Duty, Samsung, LG, Splice en Cupra.
Playground is een creative agency gespecialiseerd in experiential marketing, met de focus op merkactivaties op Nederlandse festivals. Bekend werk van de hand van Playground zijn onder andere de Lipton Club, Samsung’s Flip the House en De Festivalwinkel van bol.
Playground is sinds 2022 onderdeel van het internationale evenementenconcern Superstruct Entertainment, met (inter)nationale evenementen zoals De Zwarte Cross, Sziget, DGTL, Sonár, Defqon.1, Lost Village, Parookaville en Wacken Open Air.
emerce
08-11-2024 13:33