De shortlist van de Dutch Search Awards 2024 is vandaag bekendgemaakt door de vakjury. Vanaf nu is duidelijk welke agencies en merken in de running zijn voor een award tijdens de Dutch Search Awards-ceremonie op 6 december 2024 in DeFabrique, Maarssen.
Ook dit jaar zijn er door de jury nieuwe categorieën toegevoegd, namelijk: ‘Beste gebruik van generative AI in PPC’, ‘Beste SEO lokale campagne’ en ‘Beste search campagne buiten search engines’.
Deze negende editie belooft zoals vanouds een groot(s) galafeest te worden. De genomineerden zijn bepaald door de vakjury; professionals uit de industrie van zowel bureau- als merkzijde. Alle genomineerden voor de Dutch Search Awards 2024 zijn te vinden op de website.
Dit jaar heeft de Dutch Search Awards een nieuwe hoofdsponsor: Producthero. Naast mediapartner EMERCE heeft het event wederom de handen ineengeslagen met AdCalls, Billy Grace, Channable, Google, Hunch en Spotler.
In ‘Excellence’, waaronder vallen: ‘Beste agency (small)’, ‘Beste agency (large)’, ‘Beste in-house team’, ‘Beste consultant’ en ‘Beste innovatie in software’, bestaan de eindscores uit 50% juryoordeel en 50% publiek.
Vanaf vandaag stemt het publiek op hun favoriete ‘Excellence’-genomineerden. De uiteindelijke winnaar van elke categorie wordt tijdens de liveshow op 6 december 2024 op de stage geroepen om een award in ontvangst te nemen. De feestelijke uitreiking wordt gepresenteerd door entrepreneur Ron Simpson.
emerce
08-11-2024 15:44