Tomorrowmen neemt digitaal marketingbureau Flowhub over

Tomorrowmen heeft het Heerenveense digital marketingbureau Flowhub overgenomen. Met de overname voegt Tomorrowmen naar eigen zeggen extra performance-expertise en datagedreven marketingkracht toe aan zijn digitale propositie. Yorick Voorthuijzen, mede-eigenaar van Tomorrowmen, vertelt tegen Emerce: “Iedereen behalve de twee oprichters gaan mee over naar ons. Ze zijn heel goed in tagmanagement. We zijn al actief in performancemarketing, maar breiden op dit stuk nu wel uit.” Flowhub werd opgericht door Niels Olivier en Jorjan Jorritsma, die zich nu volledig richten op hun andere bedrijf: TAGGRS, een server-side tracking platform. De afgelopen jaren heeft het platform een sterke groei doorgemaakt, nu richt het zich op het realiseren van zijn ambitie om Europees marktleider te worden. In een toelichtingen zeggen Olivier en Jorjan Jorritsma: “Met TAGGRS zitten we in een fase waarin focus cruciaal is. Voor Flowhub wilden we een plek waar klanten én collega’s inhoudelijk verder kunnen groeien. Die vonden we bij Tomorrowmen: een bureau dat dezelfde energie, mentaliteit en liefde voor digitale impact heeft, maar met een bredere strategische basis.” Voorthuijzen: “Als bedrijf voegen we steeds vaker waarde toe op het strategische vlak en denken mee met de klant voor de lange termijn. Hierin komen data/tech, creatie, media-inkoop samen.” Tomorrowmen won dit jaar twee Global Search Awards, werd beoordeeld met een 9,02 in het FONK150-onderzoek en ontving haar achtste opeenvolgende FD Gazellen award.
emerce
11-12-2025 06:25