In 2026 is er geen ruimte meer voor middelmatige campagnes. Het medialandschap is versnipperd en de strijd om aandacht groter dan ooit, waardoor adverteerders genoodzaakt zijn crossmediaal te denken en middelen slim in te zetten. Digital Out-of-Home groeit daarbij explosief en biedt merken unieke kansen: scherp targeten op de juiste doelgroep, slimme data-inzet, uniek bereik binnen de mediamix en een meetbaar effect.
Je hoort er donderdag meer over op EDAY van Mink Zwolsman Digital Lead binnen Global Media, verantwoordelijk voor de digitale strategie en productontwikkeling.
Mink helpt bureaus en adverteerders de kansen van Digital Out-of-Home maximaal te benutten: van programmatic inkoop tot alle mogelijkheden van datagedreven campagnes. Denk aan slimme targeting op basis van locatie, tijd, weer en doelgroepkenmerken.
In 30 minuten deelt hij drie concrete inzichten waarmee je in 2026 buiten écht impact maakt: hoe DOOH je merk relevant houdt, hoe je net zo gericht kunt targeten als online, en waarom creatie tot wel 40% van je effect bepaalt. Zo behoort jouw campagne tot de 1% die wél blijft hangen.
EDAY vindt 2 oktober plaats in de Kromhouthal in Amsterdam Noord. Het volledige programma vind je hier. Een regulier kaartje kost 695 euro.
emerce
01-10-2025 12:47