Podcast De Boardroom in strategische samenwerking met Sijthoff

Talkshow, podcast en YouTube-kanaal De Boardroom gaat een strategische samenwerken met uitgeverij Sijthoff, bekend van titels als Adformatie, AG Connect, Binnenlands Bestuur, CFO en M&A. Hiermee zet de talkshow over actuele en urgente zaken in creativity, marketing & digital een volgende stap in zijn groeiambities. Sijthoff voegt hiermee op zijn beurt kwalitatieve videocontent aan het portfolio toe. Het betreft een samenwerking voor de duur van minstens een jaar. Er is geen sprake van een financiële participatie. Het gaat om een commerciële set van afspraken over de exploitatie van de techtitel. Daarnaast produceert De Boardroom voor Sijthoff enkele specials. Sinds de start eind vorig jaar is de online talkshow fors gegroeid als merk en in het aantal luisteraars en kijkers. Initiatiefnemer en presentator Ronald ter Voert (ex-hoofdredacteur Broadcast Magazine en Emerce): “We maken hoogwaardige, kwalitatieve content voor een brede doelgroep van C-level, strategen, managers, zzp’ers en andere geïnteresseerden. Door de samenwerking met Sijthoff gaan we een nieuwe fase in, waarbij we De Boardroom zichtbaarder en succesvoller kunnen neerzetten als merk, platform en partnernetwerk.” De Boardroom, waar Bert Hagendoorn de vaste sidekick naast Ter Voert is, blijft in de nieuwe opzet een onafhankelijke talkshow, geproduceerd door RTV MEDIA. Naast de eigen distributie op de podcastplatformen, YouTube en als social shortform is deze vanaf heden ook via de titels en kanalen van Sijthoff aanwezig. Het nieuwe seizoen van De Boardroom start op 9 september.
emerce
04-09-2025 06:22