Na 5,5 jaar onder de naam Digital Monks actief te zijn geweest, presenteert het Emmeloordse marketingbureau zijn nieuwe identiteit: INFLUDE. De rebranding is meer dan een naamswijziging; het markeert namelijk de lancering van het eerste selfservice mediaplatform van Europa.
Waar Digital Monks jarenlang een vertrouwde naam is binnen zoekmachine marketing, kiest INFLUDE voor een koers die beter aansluit bij de veranderende behoeften van ondernemers en hun klanten. “Geen vaste contracten of standaardpakketten, maar een eenvoudig platform waar iedere gebruiker zelf een podium kan kiezen om hun verhaal te vertellen, waar of in welke vorm dat ook is,” aldus de oprichters Roy van Egten en Robin Visser.
Tot nu toe betekende het opzetten van media campagnes vaak eindeloos schakelen met verschillende bedrijven en het uitpluizen van eindeloze marketing mogelijkheden. “Met INFLUDE hebben we het beste van dit alles gebundeld op één plek, en geven we ondernemers de vrijheid om zelf hun podium te kiezen zoals zij dat willen, en ook waar zij dat willen.” aldus Robin Visser.
INFLUDE biedt ondernemers ‘van ieder niveau’ de mogelijkheid om hun marketingactiviteiten zelfstandig te organiseren en direct toegang te krijgen tot uiteenlopende effectieve kanalen en diensten, zowel online én offline. Variërend van radio en podcast deals, tot aan publicaties in premium magazines of op fysieke billboards. Wat alle mogelijkheden precies zijn maakt het bedrijf voor nu alleen bekend bij de eerste reeks gebruikers van het platform.
emerce
28-08-2025 08:55