Reshift, het moederbedrijf van o.a. Kieskeurig.nl versterkt haar positie als datagedreven uitgever door een minderheidsbelang te nemen in datatechnologiebedrijf ONBRDNG.
De samenwerking wordt per direct geformaliseerd met een nieuw gezamenlijk initiatief: Oncore.ai, een platform dat marketeers en e-commerce spelers voorziet van realtime inzichten, gebaseerd op hun eigen first-party data. De nieuwe merkidentiteit is vandaag gelanceerd op www.oncore.ai.
Sinds 2024 werken Reshift en ONBRDNG intensief samen aan de ontwikkeling van een geavanceerd performance dashboard dat alle relevante databronnen, van traffic tot conversie, samenbrengt in één omgeving.
Deze inzichten blijven niet beperkt tot alleen de platformen van Reshift, maar worden nu via Oncore.ai ook beschikbaar voor externe partijen in e-commerce, retail en media.
Een eerste tastbaar resultaat is de succesvolle transitie van Kieskeurig.nl van CPC naar CPS, waarbij campagnes worden afgerekend op daadwerkelijke aankopen in plaats van kliks. Daarmee verschuift de focus van traffic naar aantoonbare sales impact.
Nu tools als Google Analytics minder realtime inzicht bieden, speelt Oncore.ai naar eigen zeggen in op de groeiende behoefte aan betrouwbare én actiegerichte datavisualisatie. Het platform ontsluit first-party data vanuit diverse bronnen en levert via slimme dashboards en AI-gedreven rapportage een helder beeld van wat écht werkt en zonder handmatige analyses. Zodra Oncore.ai is langs geweest heeft de organisatie zelf de tools in handen.
Foto Eddy Vos
emerce
28-05-2025 08:23