Springbok krijgt online en offline media WE Fashion

Springbok gaat alle online en offline media-activiteiten van WE Fashion beheren en orkestreren. De samenwerking omvat een breed scala aan diensten, waaronder mediastrategie, media-inkoop, data orkestratie en -modellering. Strategy director Youri Harmsen legt aan Emerce uit: “Het bedrijf de hele funnel van branding tot aan performance. We deden al datawerkzaamheden voor hen. Digitale en offline media-inkoop is erbij gekomen. Alles is data- en effectgedreven op basis van, wat wij noemen, open source mediamixmodellering.” Marketingbaas Patrick Martin van WE Fashion zegt in een persbericht: ‘Hun datagedreven en creatieve aanpak, gecombineerd met hun begrip van ons bedrijf, geeft ons het volste vertrouwen dat we samen een betekenisvolle en meetbare impact zullen realiseren.’ De combinatie van datagedreven online en offline media-inkoop is een terrein waar Springbok zich afgelopen jaren in heeft verdiept. De gedachte daarachter is dat digitale media groot en bijna dominant zijn, maar dat de combinatie met offline de effecten versterkt.
emerce
06-05-2025 10:54