Bidfood lanceert eigen variant retailmedia

Bidfood, online groothandel voor foodprofessionals, lanceert een eigen netwerk met commercemedia. Bidfood Media Services brengt retailmedia naar de zakelijke markt door advertentiecampagnes onder horeca-professionals aan te bieden. Zowel bestaande partners van Bidfood als externe adverteerders kunnen de professionals hiermee tijdens aankoopproces gericht bereiken, online en offline. Bidfood maakt gebruik van het selfservice platform Streaem. Een woordvoerder legt uit: “Bidfood is een online groothandel en heeft dan ook geen fysieke winkels. De offsite advertenties zijn te zien in de magazines die Bidfood uitbrengt, via mailings en op socials. Daarnaast is bijvoorbeeld ook sampling mogelijk of een custom-made activatie.” “We kunnen momenteel geen specifieke bereikcijfers delen van iedere campagnemogelijkheid. Wel laat ik graag aan je weten dat Bidfood een overall marktaandeel van bijna twaalf procent heeft, waar specifiek de professionele horeca ondernemer onder valt.” Foto: Josh Kahen, Unsplash
emerce
01-05-2025 13:54