Audify Hub nieuw online platform voor aanleveren radiocommercials

Producenten van radiocommercials leveren vanaf 15 april nieuwe radiocommercials aan via Audify Hub. Branche-organisatie Audify en de Nederlandse radiozenders werken hiervoor samen met MediaLab. Het is belangrijk dat radiocommercials slechts één keer aangeleverd worden en daarom gaat de overgang van het oude naar het nieuwe systeem van de ene op de andere dag. Producenten die radiocommercials aanleveren kunnen vanaf nu een account aanmaken in Audify Hub. Voor een optimale geluidskwaliteit van de uitzendingen, zijn nieuwe uniforme standaarden ontwikkeld. Het ingebouwde controlesysteem zorgt ervoor dat radiocommercials die niet voldoen, niet worden doorgezonden naar de radiozenders. De gebruiker leest in een rapport wat er anders moet en kan de commercial met de nodige aanpassingen opnieuw aanbieden. Om iedereen in de markt te laten wennen aan de nieuwe standaard, is er een automatische correctie in Audify Hub voor een aantal van de kwaliteitseisen. Meer informatie over de aanleverspecificaties is te lezen op de Audify website. Alle aangeleverde radiocommercials worden automatisch doorgeplaatst naar de radiocommercialbibliotheek RadioCloud, op de Audify Website. Hier staan radiocommercials die te horen zijn geweest op de Nederlandse radiozenders met zoekfuncties op adverteerder, branche en periode. Commercials aanleveren via Audify Hub kan vanaf 15 april, vanaf die dag treedt het systeem in werking en worden radiocommercials doorgezonden naar de radiozenders. Tot en met 14 april dienen de radiocommercials te worden aangeleverd via het huidige aanleversysteem (Spotwave).
emerce
09-04-2025 09:55