IPG Mediabrands lanceert de Mediabrands Academy

IPG Mediabrands introduceert de Mediabrands Academy: een kennisinstituut voor media, marketing, communicatie en technologie. Met deze academy speelt Mediabrands naar eigen zeggen in op de toenemende behoefte van mediaprofessionals om up-to-date te blijven met de laatste trends, innovaties en strategische ontwikkelingen. Na een pilot in 2024 onder de naam Summer School, wordt de Mediabrands Academy in 2025 grootschalig uitgerold met een breed trainingsaanbod. Gedurende het hele jaar worden trainingen georganiseerd op verschillende kennisniveaus en in uiteenlopende vormen. Zowel klanten als andere geïnteresseerden kunnen deelnemen aan interactieve workshops, deep-dive sessies en op maat gemaakte trainingen, variërend van specifieke mediakanalen tot onderwerpen als de toepassing van AI binnen creatieve processen. De mediawereld verandert razendsnel en vraagt om voortdurende ontwikkeling, zegt Wouter Moen, Managing Director binnen IPG Mediabrands Nederland. De trainingen binnen de Mediabrands Academy worden verzorgd door experts uit verschillende disciplines binnen IPG Mediabrands, vervolgt Sander Kwint, die binnen IPG Mediabrands verantwoordelijk is voor de uitrol en het trainingsaanbod. ‘In een tijd waarin ontwikkelingen elkaar in hoog tempo opvolgen, geloven wij dat kennis niet iets is om voor jezelf te houden, maar juist om te delen. Alleen zo kunnen we samen groeien, innoveren en de mooiste campagnes realiseren.’
emerce
21-02-2025 09:00