HAK kiest voor bureau ACE na een pitch met Hotel L’Amour en Selmore. Daarmee neemt HAK na bijna 20 jaar afscheid van DDB Amsterdam, voorheen Etcetera, die jarenlang de iconische campagnes op het veld maakte voor het groentemerk met bekende Nederlandse ambassadeurs als Martine Bijl, Herman den Blijker en Elise Schaap. DDB zette HAK daarmee op de kaart als relevant, modern groentemerk.
Het groentemerk gaat met ACE een nieuwe fase in waarin het aanjagen van de eiwittransitie, de reis naar biologische teelt voor alle groenten en peulvruchten uit Nederland en het stimuleren van de groenteconsumptie belangrijke doelstellingen zijn. De missie van HAK blijft dan ook onveranderd: zoveel mogelijk mensen helpen meer groenten en peulvruchten te eten, op ieder moment van de dag.
Daarom is de insteek van HAK om opnieuw te gaan voor een partner voor de lange termijn.
De pitch, die bestond uit meerdere strategische en creatieve workshops, was dan ook gericht op het vinden van de juiste ‘match’ in energie met het team en de toekomstige strategie van HAK.
emerce
14-02-2025 14:00