Eerste sprekers bekend van Emerce Digital Commerce

De eerste sprekers van Emerce Digital Commerce op 20 maart in Woudschoten zijn bekend. Het gaat om een nieuw evenement voor een select gezelschap en gesprekken op niveau. Interactie, goede conversaties en concrete inzichten staan centraal. Ontmoet experts en andere senior professionals verantwoordelijk voor digital commerce. Ga écht met elkaar in gesprek, vind oplossingen voor je eigen uitdagingen, en bouw aan relaties die je bedrijf verder helpen. De opzet van dit evenement wijkt af van wat je van Emerce gewend bent. Het gaat om een mengeling van workshops, roundtables en presentaties, waarbij de interactie voorop staat.De locatie is het rustiek gelegen Hotel Woudschoten in Zeist, vooral bekend als spelershotel van het Nederlands Elftal. Het programma verspreid over vijf zalen begint niet eerder dan 11 uur en eindigt met een borrel om 17.30 uur. Lunch is inbegrepen. Wat kun je verwachten? De afgelopen jaren is bol enorm gegroeid. Deze groei bracht ook een uitdaging mee in hoe de organisatie data verzamelt, beschermt en verwerkt. Daarover gaan het in de presentatie van data craft lead Maaike Slegel. Platforms zoals TikTok Shop veranderen hoe mensen ontdekken en kopen. Slimme algoritmes die precies weten wat je doelgroep wil, social affiliates die je sales versnellen, en live shopping die directe interactie en impact mogelijk maakt. Tim van der Wiel, oprichter van GoSpooky, zoomt tijdens een roundtable in op het nieuwe tijdperk voor social shopping Vijf belangrijke transitiepaden bieden kansen voor nieuwe aanbieders met bijzondere concepten. Welke dat zijn hoor je van Olaf Zwijnenburg van Rabobank. Als digital retail expert en internet pionier is hij betrokken geweest bij grote transities van internationale retailers en merken. Met meer dan 30 jaar ervaring als ondernemende directeur én als non-executive strategisch adviseur geeft hij klanten zowel binnen als buiten Rabobank richting in de uitdagende non-food retail- en groothandelssector over hoe om te gaan met fundamentele veranderingen en transities. In een speciale roundtable duikt Jeroen Blank van NIQ (GfK) in de dynamische wereld van retail en e-commerce. Hij bespreekt de huidige markttrends en de groeiende impact van social selling en e-commerce platformen. Ontdek hoe retailers relevant kunnen blijven in een snel veranderende omgeving en wat nodig is om klanten te blijven boeien en je merk te versterken. Dirk Mulder van ING gaat het hebben over de circulaire economie, waarin aandacht voor de ‘achterkant’ van producten vereist. Het wordt cruciaal om gedetailleerd inzicht te hebben in de samenstelling van producten, hun recyclebaarheid en de mogelijkheid tot reparatie. Het invoeren van een digitaal product paspoort wordt daarom noodzakelijk. Afsluiter is Daniel Gebler, de CTO van Picnic, die zal vertellen over de technische uitdagingen een van de grootste online supermarkten. Ondanks het exclusieve karakter zijn voor dit evenement een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Tot en met 19 februari kost een kaartje 995 euro.    
emerce
10-02-2025 06:00