Reclamebedrijf ShowHeroes maakt kijkersgedrag zichtbaar

Specialist in online videoreclame ShowHeroes boort een nieuwe databron aan waarmee zaken als kijktijd, betrokkenheid, interacties en advertentiepositie voor connected TV zichtbaar worden. ShowHeroes Group breidt hiertoe zijn Attention Index Model uit naar connected TV. Klanten van het bedrijf krijgt grip op dit soort data dankzij een samenwerking met onderzoeksbureau TVision. In tegenstelling tot traditionele meetsystemen biedt TVision gedetailleerd inzicht in kijkgedrag. Het systeem registreert nauwkeurig wie er in een kamer is, welke content wordt bekeken en of kijkers daadwerkelijk interesse tonen. Ilhan Zengin, CEO van de ShowHeroes Group, zegt in een persbericht: “Met dit model laten we adverteerders zien welke impressies echt impact maken. Door verder te kijken dan clicks en conversies, en ook user presence en ad interaction mee te nemen, helpen we merken om de kwaliteit van aandacht te verbeteren en onnodige impressies te vermijden.”
emerce
28-11-2024 13:05