DPG Media heeft een volledig vernieuwde shop voor vtwonen gelanceerd. De vtwonen shop is in eigen beheer ontwikkeld en werkt als marktplaats, ofwel met externe toeleveranciers die verantwoordelijk zijn voor de logistiek. Met ruim 30.000 producten bij de start, vele tienduizenden die nog gaan volgen en een strakke assortimentsselectie, is de vernieuwde vtwonen shop volgens de uitgever dé vertrouwde plek waar de woonconsument producten vindt die bij zijn of haar persoonlijke woonstijl passen.
De afgelopen jaren had vtwonen al een shop in samenwerking met online verkoper fonQ, maar de nieuwe winkel is volledig onafhankelijk opgezet door het eigen vtwonen team.
De introductie van de nieuwe vtwonen shop markeert ook het einde van een lange traditie: na 30 jaar stopt DPG Media met de vt wonen&design beurs. ‘We kiezen ervoor om focus te leggen op de andere kanalen voor ons wooncluster, waaronder de eerder dit jaar vernieuwde magazines, het vorig jaar vernieuwde digitale platform van vtwonen, de nieuwe vtwonen shop en ons TV-programma,’ aldus Koen Crijns, adjunct directeur Special Interest Media bij DPG Media.
emerce
19-11-2024 14:40