‘Digital first, human assisted’ is het motto van de nieuwste KPN-winkel die vrijdag is geopend. In Den Helder kunnen klanten terecht voor de nieuwste producten en de ‘beste service’ van KPN. Klanten kunnen hun zaken zelf regelen in de winkel met hulp van een medewerker op afstand.
Bij binnenkomst tref je niet meteen een medewerker aan. Dat vindt de jongste generatie volgens KPN ook prettiger. Met een simpele druk op de knop staat er een medewerker klaar om je te helpen.
In de winkel kun je dus ook een abonnement afsluiten of verlengen en zelfs het product direct mee naar huis nemen. Daarnaast kunnen klanten ook KPN-apparatuur omruilen in geval van een defect.
De nieuwe winkel, naar een concept uit Finland. is voor KPN meteen ook een proef om ervaring op te doen in hoe klanten geholpen willen worden. In de eerste weken zal nog een medewerker aanwezig zijn om te kijken of klanten wegwijs gemaakt moeten worden. De ervaringen vormen de basis om het concept aan te passen op wens van de klant.
KPN heeft als telecomprovider bijna 100 winkels door heel Nederland. De nieuwe winkel is te vinden in de Keizerstraat 6 in Den Helder.
emerce
18-11-2024 08:33