Kruidvat lanceert nieuwe app

Kruidvat viert vanaf maandag 23 september de lancering van de vernieuwde app. Kruidvat zet gamification centraal in deze nieuwe campagne. Gamification speelt een belangrijke rol in de vernieuwde Kruidvat app. Door spelelementen toe te voegen wordt het winkelen nog leuker, aldus de retailer. Om de lancering van de vernieuwde app te vieren, start maandag 23 september een grote multimediale campagne die zichtbaar zal zijn op tv, radio, online en via influencers. Hiermee wordt heel Nederland en België bereikt. Tijdens deze campagne introduceert Kruidvat het spel ‘Schud & Win’. Klanten maken kans op meer dan 100.000 prijzen door in te loggen op de app en mee te doen aan het spel. Vier weken lang worden op ‘Verrassende Vrijdag’ hoofdprijzen weggegeven, zoals een e-bike, bakfiets, verblijf in Europarcs en kaarten voor de Grand Prix van Oostenrijk 2025. De app biedt volgens Kruidvat meer gemak, voordeel voor iedereen en advies voor gezondheidsvragen. Alle acties staan op één plek, men kan notificaties aanzetten voor de nieuwe folder en er kan gebruik worden gemaakt van het handige boodschappenlijstje. Voor de Kruidvat Clubleden biedt de vernieuwde app extra voordelen. Leden ontvangen gepersonaliseerde aanbiedingen die aansluiten bij hun koopgedrag en voorkeuren, tevens vinden zij eenvoudig acties op producten die zij eerder gekocht hebben.
emerce
23-09-2024 07:45