Ancienne Belgique, Autogroep Twente, Karin Meinders (Harvest Digital), Springbok Agency winnen EMAS Awards 2024

Ancienne Belgique won in de categorie Email Marketing Automation Excellence en Autogroep Twente sleepte de winst in de wacht in de categorie Outstanding Email bij de vandaag uitgereikte DDMA EMAS Awards 2024. .Karin Meinders (Harvest Digital) wist de titel van EMAS Young Talent van het jaar op haar naam te schrijven. In de Battle of the Agencies, met Brabantia dit jaar als opdrachtgever, trok Springbok Agency aan het langste eind. Ancienne Belgique heeft de stap gemaakt om vaste blokken beschikbaar te maken in een e-mailtemplate met daarin personalisatie en slimmigheden met betrekking tot content over de concertagenda, beeldgebruik en reeds verkochte kaarten. Dit laat volgens de jury zien dat Ancienne Belgique snapt hoe werkprocessen vereenvoudigd kunnen worden voor de marketeers en geheel worden geautomatiseerd. Hierdoor ontstaat er voor de ontvanger een zeer persoonlijke beleving, wordt er meer conversie behaald en is er meer tijd hebben voor verdere optimalisaties. Door gebruik te maken van geavanceerde technologie en data wist Autogroep Twente een zeer gepersonaliseerde e-mail te maken die de ontvanger direct duidelijkheid biedt. Door de huidige auto van de klant te tonen, wordt de herkenbaarheid bij het openen van de e-mail vergroot. Het directe aanbod zorgt voor concrete leads en consistentie binnen de klantreis. Volgens de jury is het concept van begin tot eind goed doordacht, wat resulteert in een uitstekende klantbeleving. De jury bekroonde Karin Meinders tot EMAS Young Talent van het jaar. Alle leden waren onder de indruk van haar aanstekelijke enthousiasme voor het vak. Ze heeft een sterke interesse in de technische en data-aspecten van e-mailmarketing en heeft al aanzienlijke resultaten geboekt. Als laatste streden Funnelboost, Netprofiler en Springbok Agency om de titel in de Battle of the Agencies. De drie bureaus ontwikkelden een e-mailcampagne voor Brabantia. De opdracht: een creatieve e-mail om abonnees te bewegen om een print te ontwerpen voor de iconische Brabantia NewIcon pedaalemmer. Springbok Agency scoorde uiteindelijk de beste resultaten en kwam als winnaar uit de bus.
emerce
27-06-2024 18:15