Findfactory stelt nieuwe partners aan

Marketingbureau Findfactory stelt twee partners aan met het oog op onafhankelijkheid en kwaliteit in de dienstverlening voor lange termijn. “In plaats van te worden overgenomen”, zegt directeur en oprichter Rob Bogaers van Findfactory “heb ik nu twee teamleden tot partner gemaakt.” Het gaat om Tom van Laan (foto, links) en Marlotte van den Dries. Laatstgenoemde wordt directeur Operaties, Van Laan is senior consultant Data & SEO. Hij richt zich op de toekomst van data en koppelingen met dashboarding. Bogaers: “Ons bedrijf is nu twintig à vijfentwintig man groot en als je een zekere omvang krijgt, weten private Equity-clubs je te vinden.” Het doel is de eigenaar tot een overname te verleiden, onderdeel te worden van een groter geheel. Veel ondernemers van eerder gevestigde bureaus gingen daarop in, achteraf gezien niet allemaal met evenveel genoegen. Immers, ze gaan op in een groter geheel en zitten niet meer aan het roer wat de grotere koers betreft. Voor Findfactory uit Tilburg heeft Bogaers onafhankelijkheid en ondernemerschap voor lange termijn op het vizier. Vandaar de aanstelling van de twee partners, al ankers richting de toekomst. Daarnaast bouwt hij aan technisch ‘advies- en bouwbedrijf’ Webworx, met Shopify als specialisatie. De toetreding van de nieuwe partners, tevens aandeelhouders, is vorige week geformaliseerd bij de notaris.
emerce
08-05-2024 09:52