House of Tickets (Tripper.nl en Ticketveiling.nl) neemt per 1 december de labels VakantieVeilingen en ActievandeDag van Talpa eCommerce over. Daarmee komt een einde aan de e-commerce activiteiten van het mediabedrijf.
House of Tickets is in 2011 is opgericht door ondernemer Jeroen Hillenaar, die zijn klanten de leukste deals voor de beste prijs wilde bieden. De komst van VakantieVeilingen en ActievandeDag versterkt de positie van het bedrijf met een nog breder aanbod van onder andere dagjes en avondjes uit, lokale uitjes en door de toevoeging van vrijetijdsproducten.
Het onderbrengen van de veiling- en direct deal-labels bij House of Tickets betekent voor Talpa Network dat het stopt met haar zelfstandige eCommerce-activiteiten. Maar dat wil niet zeggen dat alle banden worden verbroken. Er blijft een samenwerking bestaan op het gebied van media inspanningen.
Talpa eCommerce is actief in Nederland, België en Duitsland. Naast ActievandeDag en VakantieVeilingen zullen ook de Belgische en Duitse platformen worden opgenomen in het portfolio van House of Tickets.
‘We zijn trots op wat we met VakantieVeilingen en ActievandeDag hebben neergezet. We hebben er veel vertrouwen in dat de platformen onder de vleugels van House of Tickets verder gaan groeien, om zo de consument nog beter te voorzien in een divers aanbod van belevenissen en producten die hun vrije tijd verrijkt’, aldus Caroline Ammerlaan, CEO van Talpa eCommerce.
emerce
11-09-2024 06:42