HEMA betreedt als eerste Nederlandse retailer Fortnite

HEMA lanceert in samenwerking met social agency Gospooky een speciaal ontworpen Fortnite-game, als afsluiter van de SLAYMA summer school-campagne. In de game worden spelers uitgedaagd om al skatend door de virtuele stad de SLAYMA summer school-collectie te verzamelen en op tijd ‘back to school’ te zijn – allemaal op de zomerse ‘Sappige Tijden’ deuntjes van TikTokker Matz. Als onderdeel van de jaarlijkse Back to School-campagne besloot HEMA om, als eerste Nederlandse retailer, de virtuele wereld van Fortnite te betreden. Het social gaming platform is gratis toegankelijk, enorm populair onder de nieuwe generatie scholieren en biedt merken de mogelijkheid een eigen ‘level’ te bouwen. Naast enorme blow ups van agenda’s, etui’s en andere items uit de back to school-collectie mogen ook HEMA-iconen als de rookworst en tompouce niet ontbreken in het spel. Speciaal voor de campagne is de titelsong ‘Sappige Tijden’ geschreven, die ook in het spel te horen is.
emerce
21-08-2024 09:00