Dit waren de tech- en online commercials bij Super Bowl 2024

Temu verbaasde de Amerikaanse televisiekijker met maar liefst drie commercials tijdens de Super Bowl. Voor velen onbekend, maar tijdens het event prominent aanwezig. Maar de Chinezen waren niet de enige die met drie commercials een onuitwisbare indruk wilden achterlaten bij de honderd miljoen kijkers. Huizensite Homes.com trok ook alle registers open. Hieronder een overzicht met een aantal tech- en online commercials. Bij Microsoft speelt AI de hoofdrol: Bij Google ook, maar dan via de emotionele snaar: Sitebouwer Squarespace wil bewijzen dat je behalve in tv nóg beter kunt investeren in een eigen website: Of is beeld tóch beter? Disney+ betoogt van wel: En eten, dat mag je bij de Super Bowl niet vergeten: Booking.com was het enige reisbedrijf dat zijn gezicht liet zien rond het sportevenement: Etsy gaat nogal creatief om met de transatlantische geschiedschrijving: De NASA betaalde niets voor zijn Super Bowl-commercial, maar straalde wel de aarde aan met de snelste pass ooit: En dit is de commercial waar Temu Amerika mee ‘verraste’: Temu’s marketing manager after buying 3 ads during the Super Bowl pic.twitter.com/4RBrDBxsxC — Trung Phan (@TrungTPhan) February 12, 2024 In totaal waren er 58 commercials tijdens de finale NFL-competitiewedstrijd American football.
emerce
12-02-2024 13:53