Emerce Fulfillment: On That Ass lonkt naar VS

Het Rosmalense bedrijf On That Ass weet maandelijks bijna honderdduizend mannen en jongens aan zich te binden met fleurige boxershorts die per abonnement worden geleverd. Men wil snel groeien. “We kijken al naar de VS,” zegt medeoprichter Jorn Besselink bij Emerce Fulfillment. Het verhaal begint in 2015. In een friettent in Vught, waar Besselink en Maurice van Hoek over van alles en nog wat praatten. De twee was het opgevallen dat vrouwen zich op van alles kunnen abonneren. Tampons of wijn bijvoorbeeld. Waarom niks voor mannen? Al vele jaren levert het bedrijf nu maandelijks een gloednieuwe boxershort vanaf 8,99 euro. Onder het motto: Nooit meer rondlopen in een oude, kapotte of vervaalde boxershort. De boxershorts worden gemaakt van 95% katoen en 5% elastan. De elastische band zorgt ervoor dat de boxershort ‘perfect aansluit’. In 2019 was de formule al uitgerold naar Duitsland zijn ze bezig en waren er plannen om Scandinavië te veroveren. De nadruk ligt op de grotere Europese landen waar e-commerce al gemeengoed is, zegt Besselink. Besselink zegt dat de formule overal werkt. “Zeventig procent van de klanten blijft na de gratis proefmaand.” Voor de internationale opschaling wordt samengewerkt met PostNL, dat het abonnementsmodel volgens Gerard van Bakker (Senior New Business Manager E-fulfilment) snel ziet groeien. Volgens Van Bakker is de VS ‘ons voorland’. Besselink zegt dat het ondoenlijk was om de fullfillment zelf ter hand te nemen vanwege de onvoorspelbare groei. Omdat PostNL samenwerkt met internationale partijen levert On That Ass zijn volledige assortiment aan PostNL voor verzending. Zelfs de Amerikaanse ambities zou PostNL naar eigen zeggen kunnen ondersteunen. Hoe waarborg je de groei van je webshop? Hoe houd je de kwaliteit van je zendingen hoog? Hoe trek je de juiste e-fulfillment partner aan? Hoe blijf je aantrekkelijk voor je doelgroep? Krijg grip op je logistiek met video’s van onder meer Active Ants, PostNL en ON THAT ASS. Aanmelden kan hier. 
emerce
19-04-2021 10:41