Schiphol, ABN en Koninklijke Wandel Bond op Emerce Conversion

Hoe speel je de winnende zet in conversie? Emerce Conversion, op 2 december geheel virtueel, biedt je de nieuwste inzichten, treffende tactieken, voorbeeldige cases, grootste mislukkingen en duidelijke how-to’s voor maximaal resultaat in Conversion Rate Optimalization. Je hoort het van zeker 25 topsprekers, beslissers en pro’s in CRO, UX, content en e-commerce. Hoe bereid je een groep van ruim 7000 wandelaars in ruim 100 dagen voor op hun eerste Vierdaagse Nijmegen? En hoe bind je ze aan je merk en leer je ze beter kennen? De Koninklijke Wandel Bond deed dit met de speciale Wandel.nl app, gebaseerd op het Close Mobile Marketing platform. Julian Beukers vertelt hoe Schiphol niet-persoonlijke data inzet om toch meer gepersonaliseerde diensten aan te kunnen bieden. Arjen Hanssen behandelt een hele rits aan psychologische overtuigingstechnieken die werken op iedere website. Je leert bijvoorbeeld ook waarom je onbewust de behoefte hebt om deze tekst helemaal af te lezen. Lukas Vermeer van Booking.com waarschuwt voor de valkuilen bij online experimenten. Hoe CRO en UX ABN hebben veranderd, hoor je van Tibor Sisarica, Design Lead New Business & Eperiments bij de bank. Voor alle sprekers zie dit overzicht. Aanmelden kan binnenkort. Foto Peter Boer
emerce
09-11-2020 08:16