Tikkie maakt geldterugacties mogelijk voor bedrijven

Tikkie maakt het voor bedrijven mogelijk om geldterugacties te houden. In de afgelopen weken maakten 35.000 consumenten daar reeds gebruik van. In de komende dagen geeft HEMA gratis tompoucen weg om Tikkies vierde verjaardag te vieren. Met Tikkie Terug zet de populaire dochter van ABN AMRO een stap op de zakelijke markt. Bedrijven die geldterugacties willen houden, doen dat via de kassabon of met speciaal daarvoor gegenereerde QR-codes. Consumenten scannen die code en krijgen op zijn snelst binnen vijf seconden uitbetaald. De nieuwe dienst werd al eerder in de markt gezet. Coca-Cola was launching partner met campagnes voor onder andere Fuze Tea en Coca-Cola Energy. De afgelopen weken startten ook Nestlé met YES!-repen en Arla met Apetina en binnenkort volgt FrieslandCampina met Optimel. Om zijn vierde verjaardag te vieren geeft Tikkie tompoucen weg via de HEMA. Klanten moeten de roze roomreep eerst aanschaffen en krijgen hun geld terug na het scannen van de QR-code op de kassabon. De algemene voorwaarden van Tikkie Terug vermelden dat het bedrijf geen persoonsgegevens met derde partijen deelt.
emerce
30-06-2020 09:54