KPN staat vrije modemkeuze toe

Klanten van KPN kunnen voortaan kiezen voor een eigen modem of de FRITZ!Box modem die het bedrijf zelf levert. Ook krijgen KPN klanten een grotere e-mailbox en een veiligere internetervaring met de invoering van het DNSSEC veiligheidsprotocol. Als een klant een eigen modem koopt, kan de Tech Desk ondersteuning aangezet worden als optie. De Tech Desk is een uitbreiding van de reguliere klantenservice met gespecialiseerde klantexperts. Alle KPN klanten hebben ook een upgrade gekregen van hun e-mailbox. Die is onlangs vergroot van 1 naar 15 GB per e-mailbox. De e-mailboxen zijn mobiel makkelijker in gebruik geworden en hebben nu een agenda en adresboek. Verder is de internetveiligheid onlangs naar een hoger niveau gebracht met de activatie van het veiligheidsprotocol DNSSEC. DNSSEC is een uitbreiding op DNS (domain name system), de bewegwijzering van het internet. Deze controleert of de internetpagina daadwerkelijk de juiste is. Dat voorkomt ongewenst bezoek aan nepwebsites.
emerce
26-03-2020 09:00