Ogilvy Social.Lab werft jong talent via Instagram Stories

Het Amsterdamse reclamebureau Ogilvy Social.Lab lanceert een nieuwe Insta Intern campagne, waarbij studenten via Instagram kunnen solliciteren voor een stageplek. Het nieuwe concept biedt studenten de kans zichzelf in de kijker te spelen bij het creatieve bureau. Deelnemen via de stories op het Instagramkanaal van Ogilvy Social.Lab is voldoende voor een stageplek. Mits je snappy en creative genoeg bent, voegt het bedrijf eraan toe. Bij Ogilvy Social.Lab voelt het niet logisch om op de oude, traditionele manier op zoek te gaan naar jong en vernieuwend talent, aldus het bedrijf. ‘We zijn social at heart.’ Komt het tijdperk van geschreven sollicitaties hiermee niet ten einde? Zeker niet, aldus Ogilvy, het bureau ziet deze eigentijdse manier van recruitment juist als een verrijking van de sollicitatieprocedure. De campagne trapt af met een copywriting internship: jong talent maakt kans door een rake tagline bij een campagnebeeld te verzinnen. Insta Intern is vanaf nu live en te volgen via @ogilvy.sociallab.amsterdam.
emerce
18-11-2019 07:20