Adtech-bedrijf Teads opent Nederlands kantoor

De Amerikaanse leverancier van reclametechnologie Teads opent een kantoor in Nederland. SVP Global Operations Fabio Corona tuigt de lokale tak op en werkt daarbij samen met zijn commercieel directeur Michiel van Turnhout. De onderneming uit New York levert technologie waarmee uitgevers in lopende geschreven artikelen videoreclame kunnen plaatsen. Teads kan verbindingen leggen met verscheidene grote DSP’s voor het aanbod. In Nederland wordt vandaag de opening van een lokaal kantoor bekendgemaakt en de samenwerking met de eerste twee uitgevers: Hearst en Vice Netherlands. Dat laatste vloeit voort uit het internationale samenwerkingsverband dat ze hebben sinds 2018. Teads is sinds 2017 onderdeel van kabelbedrijf Altice. In het vierde kwartaal van 2018 boekte het reclamebedrijf een omzet van 129 miljoen euro, een plus van 32 procent (PDF). Het bedrijf staat onder leiding van mede-oprichter en CEO Bertrand Quesada. Foto: LeWeb (cc)
emerce
12-04-2019 12:56