Emerce en spotONvision organiseren 10e B2B Marketing Forum

SpotONvision organiseert op 19 maart 2019 in Santpoort (bij Haarlem) samen met Emerce de tiende editie van het B2B Marketing Forum. Het thema in dit jubileumjaar is ‘game changers in b2b’. Het succes van het initiatief én de verjaardag zijn aanleiding geweest om het B2B Marketing Forum nog krachtiger neer te zetten. Vandaag wordt dan ook niet alleen het thema van het Forum bekend gemaakt, maar ook de samenwerking tussen Emerce en marketingbureau spotONvision. Shimon Ben Ayoun, mede-oprichter van het B2B Marketing Forum en van spotONvision licht toe: “We streven beiden hetzelfde doel na, namelijk een hoogwaardig platform bieden waar B2B marketing en communicatie- en salesmanagers samenkomen voor kennis, ervaring en inspiratie. Een logische samenwerking om de B2B-community nog beter te voorzien in haar behoefte.” Gijs Vroom, managing director van Emerce voegt hieraan toe: “SpotONvision heeft met B2B Marketing Forum de afgelopen jaren een kwalitatief hoogstaand event neergezet in de groeiende digitale B2B markt. We zijn dan ook trots dat we het evenement mogen toevoegen aan de Emerce portfolio.” Met het thema ‘game changers’ wordt teruggekeken maar vooral uitgekeken. Een vogelvluchtblik laat zien dat twee factoren voor grote verschuivingen hebben gezorgd. De consument stelt zich anders op en nieuwe technologie maakt nieuwe, andere processen mogelijk. Gevolg voor B2B: marketing en sales staan niet meer los van elkaar. Marketing voegt waarde toe in het hele koopproces. Sales enablement is niet meer weg te denken. Het programma van B2B Marketing Forum 2019 wordt begin volgend jaar bekend gemaakt.
emerce
24-12-2018 08:51