Kwantum start nieuw merk met interieurbloggers

Woonwinkel Kwantum lanceert een nieuw interieurmerk WOWN! dat is bedacht door drie Nederlandse bloggers op het gebied van interieur. Anki Wijnen van Zilverblauw, Suzanne de Jong van &SUUS en Souraya Hassan van Binti Home ontwierpen zij alledrie een collectie in hun eigen herkenbare stijl. Het traject begon bij conceptontwikkelaar Lonneke Huijbregts van Bubblemint. Zij bracht drie online influencers in contact met Kwantum, onder voorwaarde dat de creatieve touwtjes in handen bleven van de influencers zelf. Kwantum gaf het drietal carte blanche om hun eigen collectie te ontwerpen en faciliteerde in het productieproces. De retailer ziet kansen. ‘Het biedt ons ook de kans om op integere wijze de achterban van creatieve talenten te bereiken. De creatief ondernemer aan de andere kant, krijgt de mogelijkheid haar merk op te schalen, met behoud van haar eigen kracht.’
emerce
22-02-2018 06:23