Office manager - Hilversum

HerCor BV Voor een eindklant zijn wij op zoek naar een Office managerStartdatum: AsapEinddatum: September 2018Uren per week: 16Locatie: HilversumOpdrachtDe taken en werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden tijdens de tijdelijke opdracht zijn:· Office management· Kopers begeleiding (marktering, verkoopbegeleiding, brochures samenstellen, contractonderhandelingen en administratieve afhandeling.· Opzetten administratie (administratieve organisatie) van GEM Crailo BV.Vereisten / knock-outcriteriaAfgeronde opleiding op minimaal MBO-niveauMinimaal 10 jaar ervaring met Office ManagementMinimaal 5 jaar ervaring in Office Management voor een GEM B.V.Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met kopers begeleidingMinimaal 3 jaar gemeentelijke werkervaring in de afgelopen 5 jaarGeef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij aan de knock -out eisen voldoet.Competenties· Samenwerken· Plannen en organiseren· Zelfstandig· Gedreven1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.WerkdagenDe opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: nader te bepalen.PlanningDe gesprekken bij de gemeente zijn gepland 9 maart 2018, van 12.00 tot 18.00 uur.De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.Aanvraag sluit op 1-3-om 16:00 uurAlleen als uw werkervaring overeenkomt met de aanvraag, ontvangen wij graag uw:- CV (word-document), maximaal 5 pagina's en geen logo;- Motivatie;- 2 referenties van een van de laatste relevante opdrachten (referenties worden pas na toestemming gebeld);- Uurtarief (indicatie);- Beschikbaarheid en geboekte vakanties;- Onder vermelding van vacaturenummer: 21025(goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift).U kunt uw gegevens sturen naar [email protected] of bellen: 0174-235150.HerCor BV, Hoek van Holland. John van Herp 0174-235150 [email protected] of klik direct hieronder op de knop Reageren
ictbaneninnederland.nl
21-02-2018 12:00