Medior Onsite ICT Professional bij Cloudwise

De Onsite ICT Specialist bedient op locatie onze eindgebruikers met betrekking tot verzoeken, vragen en problemen met Google Apps, hardware of onze softwareproducten. Met behulp van ons geautomatiseerd helpdesksysteem bewaak je een tijdige en correcte afhandeling van de bij jou uitstaande verzoeken en problemen. Je signaleert vaak voorkomende problemen en escaleert deze zo nodig voor een structurele oplossing aan de 2de lijns helpdeskmedewerker. Complexe technische problemen die je niet direct kan oplossen verwijs je door naar de systeembeheerder. Wat je doet Fungeren als eerste aanspreekpunt op locatie van klanten met verzoeken problemen of vragen; Aannemen, registreren en oplossen van binnenkomende meldingen; Analyseren van het probleem, vaststellen van de oorzaak; Direct oplossen van problemen/storingen, anders dien je deze te escaleren; Tussentijds informeren van eindgebruikers over de voortgang; Ter plekke oplossen van problemen of het inplannen van de werkzaamheden via het geautomatiseerde helpdesksysteem; Participeren in (een deel van) projecten; Installeren en configureren van netwerken, oplossen van netwerk gerelateerde vraagstukken; Aansluiten van Chromebooks, printers, scanners; Melden van informatiebeveiligingsincidenten bij de Security Officer;. Waar kom je te zitten?Je komt te werken in een jong en collegiaal team met als klant het primair en voortgezet onderwijs. De werkomgeving is informeel. Collega’s delen graag kennis en informatie met elkaar. Tussen de bedrijven door worden er gezellige activiteiten met elkaar gedaan, zoals tafelvoetbal, lunchen, vrijdagmiddagborrel of een spelletje op de Switch.
ictbaneninnederland.nl
23-01-2018 12:01