Junior Medewerker Servicedesk bij Sportlink

We zijn op zoek naar een medewerker Servicedesk. Bij Sportlink draait het om service. Van problemen oplossen worden we blij, maar van verenigingen helpen worden we pas echt gelukkig. Onze verenigingen hebben bergen werk te verzetten en we zijn blij dat onze oplossingen daarbij helpen. Maar dat gaat niet altijd vanzelf. Soms komen verenigingen er even niet uit, twijfelen ze of ze het goed doen of hebben ze een idee over een verbetering van de software. En daar is dan de Servicedesk: het team dat onze tools van binnen en buiten kent, dat begrijpt hoe een vereniging in elkaar steekt en die twee zaken combineert tot steeds betere service. De Servicedesk heeft eigenlijk 2 doelen. Het belangrijkste doel is – en dat kan gek klinken – het voorkomen van telefoontjes. In onze visie willen gebruikers zelfstandig aan de slag en moeten we alles-op-alles zetten om dat de bewerkstelligen. Ons tweede doel is iedereen die contact met ons opneemt zo snel en goed mogelijk te helpen. Wat ga je doen? Je primaire taak is het telefonisch te woord staan van verenigingen en sportbonden; Je stelt de juiste vragen en zorgt ervoor dat de vraag van de vereniging duidelijk en concreet is; Je helpt onze klant gelijk op weg met een oplossing of desnoods een work-around; Als dat niet lukt, pak je je verantwoordelijkheid en werk je samen met het team en programmeurs om het alsnog snel op te lossen; Als je niet aan de telefoon zit, werk je aan de meldingen die via ons online helpdesksysteem binnenkomen; Social media en fora zijn je niet vreemd, je schat de vragen op waarde in en geeft de juiste antwoorden; Je verzorgt op termijn workshops en gebruikersbijeenkomsten waar je de werking van onze software uitlegt; Je werkt soms ook in de avonduren en weekenden.
ictbaneninnederland.nl
02-11-2017 08:11